Aleksandra Milińska

anglistka
, thank You for Your message

Zwykle odpowiadamy na wszystkie e-maile w ciągu trzech dni.

Write do nas

Wypełnij formularz, a my odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

What our clients say about us

(…) Zespół Kivy nie boi się wyzwań, a potrzeby, oczekiwania, a przede wszystkim zadowolenie swoich klientów zawsze stawia na pierwszym miejscu. To wszystko sprawia, że są nie tylko dobrymi specjalistami w obszarze UX designu, lecz także zgranym teamem, z którym codzienna współpraca to przyjemność i który niewątpliwie jest godny polecenia.
Katarzyna WitkowskaPR & Marketing Manager
Honestly. On time. Within budget. I would add: Perfect. In a flash. Fairly. And more like this. For me, Kivy is number one as far as cooperation and customer service is concerned. You set a very high standard.
Michał Bugaj CEO NoName
We didn't have time. We realised that we needed an application which would transform routine, time-consuming tasks into a pleasant experience and let us take care of other things.
Aplikacja zwróciła się w ciągu 3 miesięcy.
Daniel Miliński CTO in Kivy Software
I do encourage everyone who needs a complete IT service. Marvellous customer service.
Daniel Miliński CTO in Kivy Software
Before I met with Kivy, I did not fully understand the needs of my company and how business should work today. I had a company, moderate profit and the feeling that something is not working here. I got a really great product at a reasonable price and I opened my eyes to many things. What's more, I met cool people who know their stuff.
Daniel Miliński CTO in Kivy Software
Their app reduces the time of accepting orders, making routes, and delivering our items. Our employees who use the app provide positive feedback on its usability and time-saving features. They provide an excellent experience. They’re flexible, easy to contact, and easy to work with. They deliver everything on time and as requested.
Mateusz Idźczak / CTO in Idżczak Meble
Umieją się już po angielsku przedstawić, zapytać gdzie można dostać kawę i znaleźć bibliotekę. Właściwie cały czas pytają o biblioteki. Wiem też, że umieją poprosić o nowe wyzwania w kilkunastu innych językach.
Aleksandra Milińska uczy nas języka angielskiego, abyśmy mogli przechodzić na kolejne poziomy komunikacji z naszymi zagranicznymi klientami i śmiać się szczerze z ich bardziej wyszukanych żartów. Nazywana "Panią Olą" (ciężko się pozbyć przyzwyczajeń z dzieciństwa) doskonale wywiązuje się z trudnego zadania wytłumaczenia prostych rzeczy niby-dorosłym osobom.
Ma psa, który wygląda jak lis i który autentycznie obraża się za takie porównania.