Zaufanie
Transparentność
Pełna kontrola

Feedback i nieustanne doskonalenie są gwarantami udanej współpracy i wyboru najlepszych rozwiązań.

, thank You for Your message

Zwykle odpowiadamy na wszystkie e-maile w ciągu trzech dni.

Write do nas

Wypełnij formularz, a my odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

What our clients say about us

(…) Zespół Kivy nie boi się wyzwań, a potrzeby, oczekiwania, a przede wszystkim zadowolenie swoich klientów zawsze stawia na pierwszym miejscu. To wszystko sprawia, że są nie tylko dobrymi specjalistami w obszarze UX designu, lecz także zgranym teamem, z którym codzienna współpraca to przyjemność i który niewątpliwie jest godny polecenia.
Katarzyna WitkowskaPR & Marketing Manager
Honestly. On time. Within budget. I would add: Perfect. In a flash. Fairly. And more like this. For me, Kivy is number one as far as cooperation and customer service is concerned. You set a very high standard.
Michał Bugaj CEO NoName
We didn't have time. We realised that we needed an application which would transform routine, time-consuming tasks into a pleasant experience and let us take care of other things.
Aplikacja zwróciła się w ciągu 3 miesięcy.
Daniel Miliński CTO in Kivy Software
I do encourage everyone who needs a complete IT service. Marvellous customer service.
Daniel Miliński CTO in Kivy Software
Before I met with Kivy, I did not fully understand the needs of my company and how business should work today. I had a company, moderate profit and the feeling that something is not working here. I got a really great product at a reasonable price and I opened my eyes to many things. What's more, I met cool people who know their stuff.
Daniel Miliński CTO in Kivy Software
Their app reduces the time of accepting orders, making routes, and delivering our items. Our employees who use the app provide positive feedback on its usability and time-saving features. They provide an excellent experience. They’re flexible, easy to contact, and easy to work with. They deliver everything on time and as requested.
Mateusz Idźczak / COO in Idżczak Meble

OUR APPROACH

Yes, we can do it.

Udzielać wsparcia firmom, aby maksymalizować ich możliwości produkcyjne. Zapewnić właściwe środowisko pracy, zdobywać i oszczędzać zasoby poprzez dostarczenie niezbędnego oprogramowania. Zapewnić klientom zmniejszenie kosztów oraz optymalizację produkcji.

Agility

Odkrywamy nowe metody programowania dzięki praktyce w programowaniu i wspieraniu w nim innych. W wyniku naszej pracy, zaczęliśmy bardziej cenić:
01

PEOPLE
i interakcje

ponad procesy i narzędzia
02

WORKING
SOFTWARE

OVER DETAILED DOCUMENTATION
03

Cooperation
with You

OVER NEGOTIATING CONTRACTS
04

RESPONDING
TO CHANGES

NOT: RIGID IMPLEMENTATION OF THE PLAN
*Wszystkie osiem cech jest wartościowe. Wszystkie są dla nas ważne. Większą wartość mają wypisane wyżej.

OUR COMPANY'S RULES:

Rule 01

Perfect products Striving for perfection in every aspect of our company with particular emphasis on products

Rule 02

Excellent customer service

Rule 03

Respect for the individual No tolerance for manifestations of any lack of disrespect for the individual

WE DECLARE THE FOLLOWING PROGRAMMING RULES:

Rule 01

Our highest priority is customer satisfaction. Satysfakcja klienta poprzez wczesne i stałe dostarczanie wartościowego oprogramowania.

Rule 02

Requirements change is welcome even at the late stage of development.Agile processes benefit from changing requirements in order to provide the client with competitiveness.

Rule 03

Dostarczaj funkcjonujące oprogramowanie często, w tygodniowych lub kilkutygodniowych odstępach.The more often, the better..

Rule 04

Przedsiębiorcy i deweloperzy powinni ściśle ze sobą współpracować. Daily. Throughout the duration of the project..

Rule 05

Twórzcie projekty tylko w oparciu o zmotywowanych ludzi.Stwórzcie im sprzyjające środowisko. Udzielajcie wsparcia. I zaufajcie, że wykonają powierzone zadanie.

Rule 06

Face-to-face conversation is the most effective, the most efficient way to communicate information. Zarówno zespołowi deweloperskiemu jak i samym deweloperom.

Rule 07

The overriding measure of progress is running software.

Rule 08

Agile processes enable sustainable development. Inwestorzy, deweloperzy oraz użytkownicy powinni być w stanie utrzymywać stałe tempo pracy.

Rule 09

Ciągłe dbanie o doskonałość techniczną oraz najlepszą architekturę wzmacnia zwinność.

Zasada 10

Simplicity - the art of minimizing the necessary work – is crucial.

Rule 11

Scalable architectural solutions, the right choice of technology and the best products – they come from self-organizing teams.

Rule 12

W regularnych odstępach czasu zespół analizuje możliwości poprawy swojej wydajności, a następnie dostraja i dostosowuje swoje działania do wyciągniętych wniosków.
TOOLS WHICH WE USE:
slack
Jira Software
GSuite
bitbucket