Case Studies

Yggdrasil

Praktyczne, wielozadaniowe narzędzie dla firmy, której działalność opiera się o duże i wymagające zaplecze logistyczne.

, thank You for Your message

Zwykle odpowiadamy na wszystkie e-maile w ciągu trzech dni.

Napisz do nas

Wypełnij formularz, a my odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

What our clients say about us

(…) Zespół Kivy nie boi się wyzwań, a potrzeby, oczekiwania, a przede wszystkim zadowolenie swoich klientów zawsze stawia na pierwszym miejscu. To wszystko sprawia, że są nie tylko dobrymi specjalistami w obszarze UX designu, lecz także zgranym teamem, z którym codzienna współpraca to przyjemność i który niewątpliwie jest godny polecenia.
Katarzyna WitkowskaPR & Marketing Manager
Honestly. On time. Within budget. I would add: Perfect. In a flash. Fairly. And more like this. For me, Kivy is number one as far as cooperation and customer service is concerned. You set a very high standard.
Michał Bugaj CEO NoName
We didn't have time. We realised that we needed an application which would transform routine, time-consuming tasks into a pleasant experience and let us take care of other things.
Aplikacja zwróciła się w ciągu 3 miesięcy.
Daniel Miliński CTO in Kivy Software
I do encourage everyone who needs a complete IT service. Marvellous customer service.
Daniel Miliński CTO in Kivy Software
Before I met with Kivy, I did not fully understand the needs of my company and how business should work today. I had a company, moderate profit and the feeling that something is not working here. I got a really great product at a reasonable price and I opened my eyes to many things. What's more, I met cool people who know their stuff.
Daniel Miliński CTO in Kivy Software
Their app reduces the time of accepting orders, making routes, and delivering our items. Our employees who use the app provide positive feedback on its usability and time-saving features. They provide an excellent experience. They’re flexible, easy to contact, and easy to work with. They deliver everything on time and as requested.
Mateusz Idźczak / COO in Idżczak Meble

ABOUT THE PROJECT

Aplikacja integrowalna z systemem magazynowym, wytycza optymalne trasy przewozowe. Wykorzystuje geolokalizację punktów dostawy przy użyciu google.maps. Umożliwia rozliczanie procesu tranportu, składanie reklamacji oraz tworzenie raportów sprzedażowych z wybranych okresów. Usprawnia proces odbioru zamówień z portali aukcyjnych i sklepów www.

Współpracowaliśmy z kilkoma firmami IT. Kivy Software zdecydowanie różni się od większości z nich. Na początku byliśmy sceptyczni. Jednak czas pokazał, że to był dobry wybór. Pomocni. Obowiązkowi. Z umowy wywiązali się, ku naszemu zaskoczeniu, z nawiązką.
Robimy z nimi drugi projekt.
Mateusz Idźczak / CEO Idźczak Meble
technologie
pythondjangoreact jshtml5css3google maps
typ
Aplikacja webowa
przeznaczenie
Zarządzanie i logistyka
3 miesiące
czas dostarczenia
2 dni
szkolenia dla pracowników
20 osób zarządza pracą 350
z poziomu 1 aplikacji

Wyzwanie

  • Wyznaczanie optymalnych tras przewozowych
  • Przestawienie przedsiębiorstwa na nowy styl i jakość pracy
  • Kompleksowa obsługa zamawiającego

Rozwiązanie

  • Zaimplementowanie algorytmu grupującego i dzielącego zamówienia, który umożliwia optymalny załadunek
  • 3-dniowe szkolenie dla pracowników oraz stworzenie zestawu instrukcji
  • Zbudowanie modułu umożliwiającego śledzenie zamówienia oraz modułu odpowiedzialnego za zbieranie i zarządzanie reklamacjami
Zmiana jakości pracy
Stylowy, intuicyjny interfejs. Kompletne 3-dniowe szkolenie pracowników w siedzibie firmy
Geolokalizacja punktu dostawy
Precyzyjna i natychmiastowa, każde zamówienie geolokalizowane indywidualnie
Automatyczne wyznaczanie tras kierowcom
Elastyczne kreowanie tras w czasie rzeczywistym dzięki geolokalizacji
Zbieranie zamówień z portalu aukcyjnego
Zbudowanie modułu zbierającego zamówienia i połączenie go z portalem

Rezultat

Yggrasil pozwolił skatalogować w cyfrowej postaci setki stron danych przewozowych, dotąd gromadzonych w postaci papierowej. Umożliwia błyskawiczny dostęp do pożądanych narzędzi i danych każdemu pracownikowi z odpowiednimi uprawnieniami. Zastosowanie Yggdrassil całkowicie odmieniło standard pracy w firmie, zostało przyjęte entuzjastycznie przez klienta i pracowników.

30%
średnie przyspieszenie obsługi zamówienia
50% oszczędności czasu pracy
działu logistycznego
ok. 15%
szacowana oszczędność w nakładach na paliwo
2 lata
nieprzerwanej współpracy
You want to depend on Your software, so we use:
python
reactjs
nodejs
css3
html5
Docker Hub



TOOLS WHICH WE USE:
Slack
GSuite
bitbucket
Git
AWS
circleci