Aleksandra Milińska

anglistka
, dziękujemy za Twoją wiadomość

Zwykle odpowiadamy na wszystkie e-maile w ciągu trzech dni.

Napisz do nas

Wypełnij formularz, a my odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Opinie klientów

(…) Zespół Kivy nie boi się wyzwań, a potrzeby, oczekiwania, a przede wszystkim zadowolenie swoich klientów zawsze stawia na pierwszym miejscu. To wszystko sprawia, że są nie tylko dobrymi specjalistami w obszarze UX designu, lecz także zgranym teamem, z którym codzienna współpraca to przyjemność i który niewątpliwie jest godny polecenia.
Katarzyna WitkowskaPR & Marketing Manager
Rzetelnie. Na czas. W ramach budżetu. Ja bym dodała: Perfekcyjnie. Błyskawicznie. Uczciwie. I wiele innych w tym tonie. Kivy jest dla mnie numerem jeden w temacie współpracy i obsługi klienta. Podnieśliście poprzeczkę pod chmury.
Michał Bugaj CEO NoName
Brakowało nam czasu. Zdaliśmy sobie sprawę, że potrzebujemy aplikacji na zamówienie, która rutynowe czasochłonne prace zamieni w szybkie przyjemne doświadczenie oraz pozwoli nam zająć się innymi rzeczami.
Aplikacja zwróciła się w ciągu 3 miesięcy.
Daniel Miliński CTO in Kivy Software
Zachęcam do współpracy każdego, kto potrzebuje kompletnej usługi IT.
Kapitalna obsługa klienta.
Daniel Miliński CTO in Kivy Software
Zanim spotkałem się z Kivy, nie do końca rozumiałem potrzeby mojej firmy i to jak biznes powinien działać dzisiaj. Miałem firmę, umiarkowany zysk i uczucie, że coś tu nie gra. Dostałem naprawdę świetny produkt w rozsądnej cenie i otwarto mi oczy na wiele spraw. A do tego poznałem fajnych ludzi, którzy znają się na rzeczy.
Daniel Miliński CTO in Kivy Software
Their app reduces the time of accepting orders, making routes, and delivering our items. Our employees who use the app provide positive feedback on its usability and time-saving features. They provide an excellent experience. They’re flexible, easy to contact, and easy to work with. They deliver everything on time and as requested.
Mateusz Idźczak / CTO in Idżczak Meble
Umieją się już po angielsku przedstawić, zapytać gdzie można dostać kawę i znaleźć bibliotekę. Właściwie cały czas pytają o biblioteki. Wiem też, że umieją poprosić o nowe wyzwania w kilkunastu innych językach.
Aleksandra Milińska uczy nas języka angielskiego, abyśmy mogli przechodzić na kolejne poziomy komunikacji z naszymi zagranicznymi klientami i śmiać się szczerze z ich bardziej wyszukanych żartów. Nazywana "Panią Olą" (ciężko się pozbyć przyzwyczajeń z dzieciństwa) doskonale wywiązuje się z trudnego zadania wytłumaczenia prostych rzeczy niby-dorosłym osobom.
Ma psa, który wygląda jak lis i który autentycznie obraża się za takie porównania.