Zaufanie
Transparentność
Pełna kontrola

Feedback i nieustanne doskonalenie są gwarantami udanej współpracy i wyboru najlepszych rozwiązań.

, dziękujemy za Twoją wiadomość

Zwykle odpowiadamy na wszystkie e-maile w ciągu trzech dni.

Napisz do nas

Wypełnij formularz, a my odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Opinie klientów

(…) Zespół Kivy nie boi się wyzwań, a potrzeby, oczekiwania, a przede wszystkim zadowolenie swoich klientów zawsze stawia na pierwszym miejscu. To wszystko sprawia, że są nie tylko dobrymi specjalistami w obszarze UX designu, lecz także zgranym teamem, z którym codzienna współpraca to przyjemność i który niewątpliwie jest godny polecenia.
Katarzyna WitkowskaPR & Marketing Manager
Rzetelnie. Na czas. W ramach budżetu. Ja bym dodała: Perfekcyjnie. Błyskawicznie. Uczciwie. I wiele innych w tym tonie. Kivy jest dla mnie numerem jeden w temacie współpracy i obsługi klienta. Podnieśliście poprzeczkę pod chmury.
Michał Bugaj CEO NoName
Brakowało nam czasu. Zdaliśmy sobie sprawę, że potrzebujemy aplikacji na zamówienie, która rutynowe czasochłonne prace zamieni w szybkie przyjemne doświadczenie oraz pozwoli nam zająć się innymi rzeczami.
Aplikacja zwróciła się w ciągu 3 miesięcy.
Daniel Miliński CTO in Kivy Software
Zachęcam do współpracy każdego, kto potrzebuje kompletnej usługi IT.
Kapitalna obsługa klienta.
Daniel Miliński CTO in Kivy Software
Zanim spotkałem się z Kivy, nie do końca rozumiałem potrzeby mojej firmy i to jak biznes powinien działać dzisiaj. Miałem firmę, umiarkowany zysk i uczucie, że coś tu nie gra. Dostałem naprawdę świetny produkt w rozsądnej cenie i otwarto mi oczy na wiele spraw. A do tego poznałem fajnych ludzi, którzy znają się na rzeczy.
Daniel Miliński CTO in Kivy Software
Their app reduces the time of accepting orders, making routes, and delivering our items. Our employees who use the app provide positive feedback on its usability and time-saving features. They provide an excellent experience. They’re flexible, easy to contact, and easy to work with. They deliver everything on time and as requested.
Mateusz Idźczak / COO in Idżczak Meble

Nasze podejście

Tak, możemy to zrobić.

Udzielać wsparcia firmom, aby maksymalizować ich możliwości produkcyjne. Zapewnić właściwe środowisko pracy, zdobywać i oszczędzać zasoby poprzez dostarczenie niezbędnego oprogramowania. Zapewnić klientom zmniejszenie kosztów oraz optymalizację produkcji.

Zwinność

Odkrywamy nowe metody programowania dzięki praktyce w programowaniu i wspieraniu w nim innych. W wyniku naszej pracy, zaczęliśmy bardziej cenić:
01

Ludzi
i interakcje

ponad procesy i narzędzia
02

Działające
oprogramowanie

ponad szczegółową dokumentację
03

Współpracę
z klientem

ponad samą negocjację umów
04

Reagowanie
na zmiany

a nie: sztywną realizację założonego planu
*Wszystkie osiem cech jest wartościowe. Wszystkie są dla nas ważne. Większą wartość mają wypisane wyżej.

Zasady, którymi kieruje się nasza firma

Zasada 01

Perfekcyjne produkty Dążenie do perfekcji w każdym aspekcie naszej firmy ze szczególnym uwzględnieniem produktów

Zasada 02

Doskonała obsługa klienta

Zasada 03

Szacunek dla jednostki Zero tolerancji dla przejawów jakiegokolwiek braku szacunku wobec jednostki

Wyznajemy następujące zasady dot. programowania:

Zasada 01

Naszym najwyższym priorytetem jest satysfakcja klienta. Satysfakcja klienta poprzez wczesne i stałe dostarczanie wartościowego oprogramowania.

Zasada 02

Zmiana wymagań jest mile widziana nawet na późnym etapie rozwoju prac.Procesy zwinne korzystają ze zmiany wymagań po to, aby zapewnić klientowi konkurencyjność.

Zasada 03

Dostarczaj funkcjonujące oprogramowanie często, w tygodniowych lub kilkutygodniowych odstępach.Im częściej, tym lepiej.

Zasada 04

Przedsiębiorcy i deweloperzy powinni ściśle ze sobą współpracować. Codziennie. Przez cały czas trwania projektu.

Zasada 05

Twórzcie projekty tylko w oparciu o zmotywowanych ludzi.Stwórzcie im sprzyjające środowisko. Udzielajcie wsparcia. I zaufajcie, że wykonają powierzone zadanie.

Zasada 06

Rozmowa twarzą w twarz jest najbardziej efektywnym, najbardziej wydajnym sposobem przekazywania informacji. Zarówno zespołowi deweloperskiemu jak i samym deweloperom.

Zasada 07

Nadrzędną miarą postępu jest działające oprogramowanie.

Zasada 08

Procesy zwinne umożliwiają zrównoważony rozwój. Inwestorzy, deweloperzy oraz użytkownicy powinni być w stanie utrzymywać stałe tempo pracy.

Zasada 09

Ciągłe dbanie o doskonałość techniczną oraz najlepszą architekturę wzmacnia zwinność.

Zasada 10

Prostota – sztuka minimalizowania pracy koniecznej – ma kluczowe znaczenie.

Zasada 11

Skalowalne rozwiązania architektoniczne, właściwy wybór technologii oraz najlepsze produkty – pochodzą od samoorganizujących się zespołów.

Zasada 12

W regularnych odstępach czasu zespół analizuje możliwości poprawy swojej wydajności, a następnie dostraja i dostosowuje swoje działania do wyciągniętych wniosków.
Narzędzia, których używamy:
slack
Jira Software
GSuite
bitbucket